POMOC
SERWIS 24/7
Nasi serwisanci rozwiązują problemy trudne,a czasami „niemożliwe”.
Od 2007 roku pomagamy Państwu 24h na dobę – 7 dni w tygodniu – 365 dni w roku.
W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o przesyłanie zapytania na: SERWIS@SIMLOGIC.PL W odpowiedzi wyślemy ofertę oraz aktualne stawki serwisowe
ZGŁASZANIE AWARII
+48 696 626 627
serwis@simlogic.pl
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
ZAKRES PRAC
Wykonane prace obejmują wyłącznie usługi serwisowe polegające na jak najszybszym podjęciu działań w celu próby przywrócenia maszyny lub systemu do funkcjonalności z przed awarii.
ZAKRES PRAC SERWISOWYCH
Są to czynności, takie jak: wizja lokalna i analiza przyczyny powstania awarii, praca przy poszukiwaniu i rozwiązywaniu problemów bez wprowadzania zamian programowych w urządzeniach programowalnych (sterowniki PLC, technika napędowa, moduły IT, inne), prace podczas napraw stacjonarnych oraz wyjazdowych.
STAWKI
Stawki serwisowe nie obejmują pomiarów, testów, analiz problemowych, tworzenia i opracowywania dokumentacji, opracowań oraz badań naukowo-technicznych.
Na takie działania opracowane zostaną odrębne oferty. Użycie mierników dedykowanych, programatorów i testerów definiują punkty 10, 11 oraz 12.
WALUTA
Stawki podano w PLN netto, do podanych kwot należy doliczyć należny podatek VAT 23%;
PŁATNOŚĆ
Płatność za usługę nastąpi po jej wykonaniu i zatwierdzeniu (podpis lub mail) raportu serwisowego.
ZAMÓWIENIE
Obowiązkowe do usługi, w formie telefonicznej, mailowej lub tradycyjnej.
RAPORT
Wyliczenie kwoty do faktury nastąpi według podanych powyżej stawek i na podstawie opracowanego raportu godzinowego, zgodnie z potwierdzeniem w ramach złożonego zamówienia.
TERMIN PŁATNOŚCI
21 dni;
WAŻNOŚĆ OFERTY
3 tygodnie od daty otrzymania oferty
ROZLICZENIA
Przy rozliczaniu serwisów wyjazdowych, do wyliczenia faktury przyjmujemy minimum 6 godzin pracy na obiekcie, a do realizacji serwisu są zawsze kierowane dwie osoby. Wynika to z przepisów BHP i jest zgodne z regulaminem firmy SIMLOGIC. oraz między innymi: wymaganiami prawa energetycznego, Rozp. Ministra Przemysłu, PIP, CIOP, BHP, UDT. Podstawą wystawienia faktury po wykonaniu usługi serwisowej jest raport godzinowy obliczony na podstawie powyższych stawek.
DANE FIRMY SERWISOWEJ
SIMLOGIC. Iwona Jabłońska
Ul. Piłsudskiego 141
92-318 Łódź
+48 42 648 66 77
UBEZPIECZENIE
Jesteśmy ubezpieczeni od wykonywanych usług w zakresie: OC i NW